Ak sa stane situácia, že si nemáte čo povedať či nastane to trápne ticho skúste jednu z našich hier a určite sa zábava rozprúdi alebo aspoň naštartuje.
1. Hádajte kto som
V tejto hre môžete hrať dokonca aj spolu. Každý hráč píše na nálepku meno slávnej postavy, môžete fiktívnej ale iba skutočne známej každému, kto hrá . Napríklad Sherlock Holmes alebo Winnie the Pooh. Po napísaní položte papier na stôl s nápisom nadol. Keď sú všetky nálepky napísané všetkými zúčastnenými v hre, vymeňte si ich. Vezmite si ten, ktorý bude pred vami a bez toho, aby ste sa pozrel na nápis, nalepte si ho na čelo. Takže osobu, ktorú potrebujete odhadnúť, je viditeľný pre všetkých, okrem vás. Teraz musíte hádať, čo je napísané na vašom čele. Každý hráč sa môže striedať, aby položil otázku o svojej osobe a snažil sa rýchlo uhádnuť, čo je napísané na jeho nálepke. Napríklad „naozaj existujem?“ Alebo „Som človek?“. Otázkami by mali byť tie, na ktoré možno odpovedať len „Áno“ alebo „Nie“. Vyhrá ten, kto prvý uhádne.
2. Bojová loď
Vynikajúca hra na zbehnutie času spolu s priateľkou. Budete potrebovať iba dva listy a dve perá. Najprv si pripravte pole pre hru: 2 krát si nakreslite 10 x 10 buniek. Strany štvorcov sú písané horizontálne a čísla vertikálne. Teraz na prvom papieri umiestnite svoje „lode“: 4 lode na jednu bunku, 3 na dve bunky, 2 na 3 bunky a 1 na štyri bunky. Všetky lode by mali byť rovno a navzájom sa nedotýkať ani s bokmi, ani s rohmi (môžete sa dotknúť okrajov poľa). Teraz začneme hrať: striedavo strieľame v súperovom poli a voláme súradnice ktorejkoľvek bunky v štvorci, napríklad „B5“. Ak je táto bunka obsadená vašou loďou alebo jej časťou, znamená to, že sa trafili a hovoríte, že ste „zranení“ ak je vaša loď „čiastočne zaplavená“ alebo „usmrtená“, alebo ak je loď „úplne zničená“. Bunka je preškrtnutá a môžete urobiť ďalší „výstrel“. Ten, kto prvý potopí všetky nepriateľské lode, vyhrá.
3. Nikdy som …
Ideálna hra pre dievčatá a veselé stretnutia. Nielen sa baviť ale tiež sa navzájom dozvedieť veľa nových vecí. Je to veľmi ľahké hrať. Jeden účastník hovorí, čo nikdy neurobil. Ktokoľvek, kto to tiež nikdy neurobil, vrátane prvého účastníka, dostane jeden bod. Potom sa obrat presunie na ďalšieho hráča. Hráč s najviac bodmi vyhráva. Pokúste sa myslieť na niečo, čo všetci ostatní robili okrem vás.