SEO optimalizácia nefunguje len v rámci Googlu, ale keďže ide o najpoužívanejší internetový vyhľadávač, mali by ste sa zameriavať prednostne na neho. Myslím, že aj vy vyhľadávate informácie hlavne cez tento vyhľadávač. Dokonca si dovolím povedať, že drvivá väčšina z vás, má Google nastavený ako domovskú stránku. Aby sa vaše SEO Googlu seolight.sk naozaj zapáčilo, držte sa niekoľkých dôležitých vecí.
Všetkého veľa škodí
Google nemá rád, ak sa snažíte až príliš a hlavne vtedy, ak nehráte férovo. Čo tým myslím? Tak napríklad také veci, že si budete kupovať spätné odkazy. Na samotnom platení za spätné odkazy nie je nič zlé. Skôr ide o spôsob, ako to budete robiť. Mám kamarátku, ktorá si založila web. V podstate na ňom nechcela nejako extra zarábať, no keď dostala ponuku od nejakého „špecialistu“ (píšem to v úvodzovkách, lebo dotyčný naozaj nevedel o čom točí), že jej vytvorí nejakých dvesto spätných odkazov za sto eur, usúdila, že je to veľmi dobrá cena a išla do toho. Ja vlastne ani neviem, ako mohla na niečo také naletieť. Ono tie odkazy naozaj vznikli, ale asi o mesiac potom, nevedela na Googli svoju stránku nájsť ani ona sama. Išlo totiž o jeden z nepopulárnych katalógov, kde odkazy vzniknú, no nemajú žiadnu relevantnosť. Navyše tie odkazy na internete pribudli naozaj v priebehu hodiny. Viem to preto, lebo za nich zaplatila a dotyčný jej poslal nejakú správu o tom, čo a ako urobil, asi do hodiny a pol. Aby ste lepšie pochopili, Google odhalil to, že sa nejedná o čistú hru a danú stránku jednoducho odignoroval.
Rovnaký princíp platí aj v používaní kľúčových slov. Menej je viac, čo v tomto prípade platí niekoľkonásobne viac. Používajte ich s mierou, skloňujte ich správne a nesnažte sa o to, aby ste ich mali na svojich stránkach čo najviac. Verte, že aj toto, Google naozaj ocení, https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/skolstvi/britsky-princ-prijede-do-ceska-oceni-aktivni-mlade-lidi_450535.html a to v pozitívnom slova zmysle.